Nedeľná báseň: Pripravený zomrieť…

18. apríla 2010, merle, Nezaradené

Potláčam,

to, čo je vo mne,

aj keď moje srdce,

po tebe prahne.

Nespravím

nikdy hlúpu chybu

a nestratím,

životnú babu.

Odmietam,

viac moje city

radšej ich

v srdiečku zanechám,

nech ma aj roztrhnú

mne je to jedno,

hlavne nech teba

takto si pamätám.

Nepoviem,

čo k tebe cítim,

a aj tak pre teba

kedykoľvek zomriem.

Nedokážem vidieť

ako sa trápiš,

ako ťa sklamem,

a za chyby platíš.

Zapieram lásku,

lásku už navždy,

pre tvoje oči,

pre tvoje hviezdy.

Viac ako seba

cením si teba,

nie je nič horšie ako,

ty by´s trpela.

Vzdávam sa sveta,

vymodleného v snoch

vzdávam sa teba,

prekrásna deva.

Možno raz budeš,

moje myšlienky čítať,

možno raz uveríš,

ako mal som ťa rád.

Teraz však nemám

inam uprieť zrak,

iba sedieť

a čakať na zázrak.