Založ si blog

Archív: apríl, 2010

Nikto nie je bez viny…

Na ďalší prah padlo svetlo sveta kúdoľ dymu mysle je osveta. Po točitých schodoch kráča tíško vzdych túži nebyť sám túži mať vždy tých, ktorý strhnú clonu zaprášenú oponu, rozozvučiť zrak, ďaleko, v prázdnych diaľavách. Ja som iba pešiak, tlmím náraz vetra za mnou ešte plahočí sa ďalších stoviek spústa. Vyziabnuté telá, vyšľahané tváre poryv vetra […]

Pokračovanie článku

Samovražda… („čiernohumorne“)

S hlbokým nádychom, rozbieham sa vpred, očakávam rýchly pád, iba kolmo dolu nie kĺzavý let.

Pokračovanie článku

Najhlúpejšia smrť sveta…

Štyridsaťsedem ročný Ken Charles Barger zo Severnej Karolíny sa v polospánku omylom zastrelill. Keď mu v noci začal zvoniť mobil, zašmátral rukou pod vankúšomí, nahmatall zbraň, dal si ju k uchu a stlačil spúšť..

Pokračovanie článku

Nedeľná báseň: Pripravený zomrieť…

Potláčam, to, čo je vo mne, aj keď moje srdce, po tebe prahne. Nespravím nikdy hlúpu chybu a nestratím, životnú babu.

Pokračovanie článku

Miluj blížneho svojho 2…

Človek si nedokáže predstaviť tie pocity, ktoré prežije, keď je jeho rodina vystrieľaná za jeden večer. Vojna medzi mafiánmi je krutá ale má svoje pravidlá. My sme tú vojnu prehrali a oni nás v tom byte vystrieľali do jedného ako králikov. Prežil som len ja. Tak ako to býva vždy. Najmladší syn musí prežiť. V ten večer som sa skryl do skrine a keď ma našli, tak […]

Pokračovanie článku

Miluj blížneho svojho…

Milovať svoju rodinu, milovať svoju vlasť. To sú veci, ktoré sú malým deťom vtĺkané do hlavy asi častejšie ako by bolo zdravé. Mňa to však nikto nikdy učiť nemusel. Vždy som vedel, že základom všetkého je rodina a až po nej, prichádzajú tie ostatné nepodstatnosti. Mýlil som sa?

Pokračovanie článku

pálivé slzy…

Pokračovanie článku

Rozplynula sa, tak ako môj sen…

Nebol to jeden z tých snov, ktoré si človek po prebudení stále pamätá. Na to čo sa mi snívalo som musel dlho a tuho spomínať a spojitosti sa mi odkrývali len sťažka. Možno aj preto, že spojitosti boli dosť nezmyselné…

Pokračovanie článku

„Ako život sám“ – alebo – „klišé“

Státisíce vzlykov tichých, krúži vzduchom v diaľ, jednoduchých, úpenlivých potláčajú žiaľ.

Pokračovanie článku

Spomienky na budúcnosť…

Krajina, ktorá stratila farbu, rozprestierajúca sa neďaleko mora. Všetko bolo v odtieňoch čiernej. Stál som na vrchu kopca a hľadel dole do vĺn. Šeď zapadajúceho slnka sa rozbíjala o čierňavu vĺn.

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

merle

Básne, ale aj dlhý príbeh Merleho Coreya. Prípadne občasné výbuchy v hlave...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 77773x
Priemerná čítanosť článkov: 2102x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy